Asigurări de Călătorie

Despre ce tip de asigurare este vorba?
Acest produs este o asigurare de asistență pe durata călătoriilor în străinătate.

Nu ezita sa ne contactezi pentru consiliere in vederea  obtinerii si incheierii unei Asigurare de CALATORIE.

  [email protected] 📞+40735334499

 OFERTA PERSONALIZATA necesita furnizare pregătită pe baza unor informaţii preliminare pentru calcul in functie de varsta

  • Acoperire in caz de imbolnavire cu Sars-CoV-2 (conform conditiilor de asigurare)

  • Consultatii medicale nelimitate 24/7 - online si la telefon pe toata durata calatoriei

  • Ce reprezinta STORNO? Anularea și întreruperea călătoriei (Storno), în limita și

    condițiile menționate în Contractul de asigurare

  • Ce se asigură?
    √ Persoanele menționate în Polița de asigurare, care călătoresc temporar din România într-o altă țară, cu excepția țării de cetățenie sau rezidență.
    √ Îmbolnăviri sau accidente care survin în timpul călătoriei în
    străinătate și care reprezintă urgențe medicale:
    √ Centru de asistență în limba română disponibil 24 ore/zi, 7
    zile/săptămână
    √ Asistență medicală de urgență în caz de accidente și
    îmbolnăviri, inclusiv transportul medical de urgență, în limita
    sumei asigurate menționată în Poliță, per Asigurat.
    Acoperiri și limite maxime/acoperire, în cadrul sumei
    asigurate:
    √ Tratament dentar de urgență, în limita a 300 EUR
    √ Căutarea și salvarea persoanei asigurate, în limita a
    1.000 EUR
    √ Echipamente medicale indispensabile tratamentului
    prescrise de medicul curant, în limita a 500 EUR
    √ Prelungirea călătoriei din rațiuni medicale pentru Asigurat și
    o persoană însoțitoare, în limita a 700 EUR
    √ Repatriere medicală după tratament, în limita a 10.000 EUR
    √ Repatriere în caz de deces, în limita a 10.000 EUR
    √ Repatrierea minorilor rămași fără supravegherea unui adult,
    în limita a 500 EUR
    √ Vizita unei rude, în limita a 500 EUR
    √ Deces din accident în limita sumei asigurate menționată în
    Poliță
    √ Invaliditate permanenta din accident în limita sumei asigurate
    menționată în Poliță
    √ Răspundere civilă față de terți, în limita a 5.000 EUR
    În funcție de opțiunea clientului pot fi acoperite, în cadrul
    sumei asigurate, și:
    √ Bagaje și avion, per Asigurat, în cazul:
    - Întârzierii bagajului, în limita a 100 EUR
    - Pierderii bagajului, în limita a 500 EUR
    - Întârzierii zborului, în limita a 100 EUR
    - Pierderii zborului de legătură ca urmare a întârzierii
    zborului anterior, în limita a 500 EUR

    √ Asistență rutieră limitată la 1.500 EUR per Poliţă pentru:

    - Tractarea de urgență către cea mai apropiată unitate
    reparatoare, în limita a 1.500 EUR
    - Recuperarea autovehiculul cu macara/autoutilitară de
    ridicat mașini, în limita a 500 EUR
    - Repatrierea autovehiculului, în limita a 1.000 EUR
    - Mașină de schimb, în limita a 100 EUR /zi, maxim 7 zile
    √ Reducerea franșizei în cazul asigurării Casco a mașinii
    închiriate, în limita a 400 EUR per Poliță
    √ Anularea și întreruperea călătoriei (Storno), în limita și
    condițiile menționate în Contractul de asigurare
  • Ce nu se asigură?
    X Situații, circumstanțe sau evenimente cunoscute sau
    previzibile la data achiziționării Poliței de asigurare.
    Îmbolnăvirile sau accidentele în legătură cu:
    X Participarea la acțiuni hazardate, activități periculoase,
    activități sportive cu risc ridicat sau extrem;
    X Practicarea sportului în mod profesionist;
    X Prestarea de muncă manuală;
    X Auto-vătămări sau participarea la acțiuni criminale;
    X Consumul de substanțe cu efect psihoactiv, narcotice,
    droguri;
    X Stări de război, tulburări civile, acte de terorism, radiații,
    epidemii sau pandemii dacă nu sunt expres menționate în
    Poliță ca fiind acoperite;
    X Îmbolnăvirile sau accidentele apărute într-o zonă
    geografică diferită de cea acoperită prin asigurare;
    X Îmbolnăvirile sau accidentele apărute înainte de
    începerea asigurării sau după încetarea acesteia;
    X Asistența rutieră:
    - Dacă șoferul și numărul de înmatriculare al mașinii nu
    sunt menționați în poliță;
    - Autovehicule mai vechi de 10 ani;
    - diagnoza și reparația autovehiculului;
    X Anularea călătoriei ca urmare a îmbolnăvirii asiguratului
    în primele 20 de zile de la emiterea Poliței de asigurare
    dacă aceasta a fost încheiată la mai mult de 7 zile de la
    achitarea primei rate din costul pachetului turistic;
    X Sumele achitate pentru serviciile turistice ulterior
    producerii evenimentului asigurat.
    Cheltuielile efectuate în cazul:
    X În care nu s-a primit acordul prealabil din partea Eurolife;
    X Condițiilor speciale de spitalizare solicitate de Asigurat,
    fără indicația medicului curant, de exemplu: cazarea în
    rezervă cu sau fără însoțitor, telefon, televizor, masaje etc.
    X Afecțiunilor cronice, recurente sau preexistente și/sau
    consecințele acestora. Ca excepție, pe durata călătoriei
    sunt acoperite cheltuielile cu asistență medicală pentru
    salvarea vieții sau calmarea durerii acute până la limita
    maximă de 300 EUR.
    X Sarcinii, nașterii și complicațiilor acestora;
    X Spitalizării, intervențiilor chirurgicale sau tratamentelor
    cosmetice sau estetice;
    X Spitalizării, intervențiilor chirurgicale sau tratamentelor
    care nu sunt considerate urgențe medicale sau care pot fi
    amânate până la întoarcerea în România;
    X Cheltuielilor efectuate după revenirea în România sau în
    țara de domiciliu sau de rezidență.
    Asigurare de călătorie
    Document de informare privind produsul de asigurare
    Societatea: Eurolife FFH Asigurări Generale S.A., înregistrată în România,
    autorizația de funcționare nr. 579/17.08.2007
    G.TRVL.000.PID.008
     

Există restricții de acoperire?

! Calatorii mai mari de 30 zile;

! Călătorii efectuate în țari și regiuni pentru care o
instituție sau autoritate a emis recomandări, alerte sau
atenționări de evitare a călătoriilor;
! Evenimente produse cu intenție sau din culpă gravă;

!Penalități și amenzi de orice fel.

 


Ai întrebări? Noi îți răspundem

Kalinderu TourTrip S.R.L.

Andreea @ kTour
0735334499
Luni - Vineri 09:00 - 15:00
Contact @ kTour
0723631499
Luni - Vineri 09:00 - 15:00
Ai întrebări? Noi îți răspundem